czwartek, 17 kwietnia 2014

Hm, od czego by tu zacząć...

Witajcie :)
Z potrzeby duszy i ciała postanowiłam założyć bloga i za jego pośrednictwem dokumentować swoje poczynania z papierem. Wprawdzie ostatnio tworzę mniej niż kilka lat temu, ale origami i kartki to wciąż ważna część mojego życia. Bywały przestoje, ale bywały też okresy wzmożonego tworzenia, czy to z jakiejś okazji, czy ot tak, dla zabicia czasu i wykorzystania weny. Przez tych kilka ładnych lat uzbierało się sporo prac, a ostatnie z nich zaprezentuję jeszcze dziś. I zrobię to nawet zaraz, teraz :) Oczywiście tematem przewodnim są zbliżające się święta.

9 komentarzy:

  1. Ładne. Widzę, że nadszedł czas na Ciebie :-). Będę z przyjemnością do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Martusia ! Piękne karteczki zapodałaś , podobna przycupnęła sobie u mnie na parapecie , będę na nią zerkać przez całe święta . Dziękuję za nią i za wycinanki , chętnie je wykorzystam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mireczko :) Miło mi Cię gościć w moich skromnych progach. Cała przyjemność po mojej stronie. Ja również dziękuję za śliczną karteczkę jaką mi przysłałaś :)

      Usuń
  3. Jestem i ja bo przecież nie mogło mnie tu zabraknąć :) Teraz liczę na to że systematycznie będę mogła oglądać tu twoje cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Basiu. Wspaniale jest Cię tu widzieć :) Postaram się dbać o ten mój skrawek świata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki,życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!
    pozdrawiam,Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, Ha ! Kogo ja tu widzę?! Witaj "stara" znajoma wśród blogerów :) Powodzenia i czekam na cuda :z papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj w wirtualnym świecie! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)