sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanocne życzenia i pisanki

Życzę Wam zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości,
radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań w gronie rodziny
i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja.


Cała kolekcja tegorocznych pisanek :)

Origamowo-karczochowe pisanki robiłam już w ubiegłym roku, ale wtedy było to na zasadzie nauki. Pierwsze wykonywałam przyklejając klejem na gorąco papier do styropianu, ale nie było to komfortowe i proste, bo klej za szybko łapał, rozciągał się albo wybrzuszał i brudził papier, więc przerzuciłam się na szpilki, które okazały się strzałem w 10 :) Potem były bombki na zimowe święta a dzięki temu nabrałam wprawy i tegoroczne pisanki powstały szybko i bezproblemowo. Pokusiłam się nawet na zrobienie 2 "baryłek" i mam już pomysły na inne kombinacje, ale to dopiero za rok, bo przecież teraz już się nie wyrobię :)

Pisanki origamowo-karczochowe
Pisanki powstały w kilku rozmiarach
Różne wzory i kolory 
Tutaj wersja niebiesko-brązowo-kremowa
A tu w odcieniach zieleni, czerwieni i żółci
Te są fioletowo-różowe
Odcienie zieleni
Największe - baryłki :)

7 komentarzy:

  1. Wita Martusiu w świecie blogowym :)
    Wesołego Alleluja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne a pomysł ciekawy, pierwszy raz widzę karczochowo- origamowe pisanki :) Wesołych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również Ci życzę udanych świąt :)

      Usuń
  3. Cudne,a jaka ilość ;-)
    pozdrawiam,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ) Faktycznie sporo ich powstało w tym roku.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)