środa, 23 kwietnia 2014

Łabędź i kartka w niebieskościach

Witajcie po świętach. 
Wracam do Was z nowymi tworami, które powstały na specjalne okazje. Dziś pokażę jaki prezent przygotowałam dla przyjaciółki na urodziny. Specjalnie dla niej powstał łabędź maxi i karteczka (normalna) w podobnych kolorkach. Jeszcze takiego dużego łabędzia nie robiłam. Zawsze łabędzie składałam z elementów, które powstały z karteczek po podzieleniu kartki A4 na 12 części a tym razem kartkę A4 podzieliłam na 6 części. A całość prezentuje się tak:














6 komentarzy:

  1. Fantastyczny prezent,ale ktoś się ucieszy ;-)
    pozdrawiam,Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i łabędź - w twoich ulubionych kolorkach :-). To na ile tym razem podzieliłaś tą kartkę A4 :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!!! Pewnie fanka niebieskości...:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zgadza się, lubi te same kolory co ja :)

      Usuń
  4. nie mogę, nie wierzę normalnie, ze takie cudo mozna zrobić z papierków!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)