sobota, 3 lutego 2018

Origamowy kubek

Złożyłam elementy na... kubki z origami. Kubki powstały 3, przy czym pierwszy z zupełnie innych kolorów niż pokazałam w poprzednim poście, tak samo drugi i dopiero trzeci jest brązowo-kremowo-pomarańczowy. Drugi kubek jest już polakierowany i czeka na sesję zdjęciową a trzeci czeka na doklejenie ucha, lakierowanie i fotki. Tak więc pokażę pierwszy z serii :)

Inspiracje i instrukcje znalazłam na blogu mikaglo - o tutaj

Zdjęcia robione wieczorem, więc jakość kiepska, ale niestety nie było lepszych warunków a kubek jest już u nowej właścicielki.

9 komentarzy:

  1. Kubek fantastyczny, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wróciłaś na dobre do składania papierków. Podziwiam tradycyjnie precyzję i efekt końcowy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Tak, wróciłam do origami i mam nadzieję, że na dobre :)

      Usuń
  3. No... kawy może się nie dostanie w takim kubku, ale jako ozdoba jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Faktycznie, kawy z niego nie wypije, aczkolwiek dzieci mają taką wyobraźnię, że nie takie rzeczy robią, więc w sumie... :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)