poniedziałek, 19 lutego 2018

Origamowe pojemniki

Spodobało mi się połączenie żółtego, brązowego i czerwonego, więc w takim zestawieniu zrobiłam origamowe pojemniki do kredek. Jeden jest szerszy od pozostałych a jeden jest nieco wyższy. Dwa mają wzór z kubka do kawy, który pokazywałam wcześniej :) Miałam je jeszcze ozdobić kwiatkami i wstążką, ale doszłam do wniosku, że będzie to bardzo niepraktyczne, bo chcę żeby można było je chwycić z każdej strony a ewentualne ozdoby będą przeszkadzać. Tym bardziej, że pojemniki są prezentem dla kogoś, kto raczej będzie je przestawiał i w przypadku tej osoby lepiej żeby było praktycznie niż wymyślnie :)


A poniżej jak będzie wyglądać z zawartością kredek itp.

7 komentarzy:

  1. Świetne pojemniki :) Super kolorki - bardzo słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie ostatnio ciągle pochmurno, więc trzeba samemu trochę radosnych kolorów wyszukać :)

      Usuń
  2. Przesliczny komplecik! A kolory zachwycają 😊pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny mojego bloga😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)