poniedziałek, 25 sierpnia 2014

To już koniec lata?

U Was też tak zimno? Brrrr... Wybrałam się w niedzielę na łąki, oczywiście z aparatem, ale tak zmarzłam, że szybciej wracałam niż wyszłam :) i zrobiłam tylko kilka zdjęć. 



szukałam 4-listnej, ale nie znalazłam


prawie jak lwie paszcze :)



fiolet to teraz dominujący kolor kwiatów na łąkach


czasami można jeszcze znaleźć czerwone akcenty


 a czasami trafiają się błękity (?)

Ja marzłam na łąkach a w domu czekały elementy na kule do składania. I tak sobie leżą i czekają do dziś.

4 komentarze:

  1. piękne fotki, kule mogą poczekać na deszcz- teraz lepiej łapać ostatnie letnie dni i wychodzić w plener. u mnie ostatnio prawie zawsze pada a jak mam coś zaplanowane to jest pogoda... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A kule czekają do dzisiaj na zrobienie :)

      Usuń
  2. Ślicznie uchwyciłaś i utrwaliłaś końcówkę lata a karteczki niech sobie czekają aż nadejdzie ich moment. Teraz trzeba się cieszyć ciepełkiem i korzystać ile wlezie by starczyło na ładnych parę miesięcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zimowe wieczory będą długie to nadrobię zaległości :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)