czwartek, 18 stycznia 2018

Origamowy kotek 3d... na płasko :)

Origami wróciło do łask :) Bardzo dawno nic nie składałam z papieru, ale takich rzeczy się nie zapomina, nie nie. Kiedyś na składaniu papierków mijał mi każdy wieczór, każda wolna chwila a potem... jakoś tak wyszło, że przestałam składać. Teraz znów mnie naszło na origami a ponieważ była okazja to pokusiłam się o zrobienie obrazka korzystając ze wzoru do haftu krzyżykowego. Wybór padł na kotka :)
Kotek jest dwustronny, znaczy można go postawić/powiesić z jednej albo drugiej strony. 


15 komentarzy:

  1. Super! Twoje origami zawsze mnie zachwycało :)
    Dorze, że wróciłaś do składnia papierków i pozostaniesz na dłużej. Czekam na kolejne prace
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alinko :) Też się cieszę, że znów składam, brakowało mi tego.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ale fajny :) kiedy pierwszy raz spojrzałam na zdjęcie, to właśnie o hafcie pomyślałam. A tu niespodzianka - moduł chiński :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten Kocurek! Wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)