sobota, 13 czerwca 2015

Urodziny w piłkarskim stylu

Witajcie w sobotni poranek. Motto na dziś to: "żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce" :) 
A teraz, po tym jakże optymistycznym akcencie :) trochę mojej twórczości. Dzisiaj tematem przewodnim będzie piłka nożna. Być może ta jest zbyt poważna, ale nic innego nie przychodziło mi do głowy. Chociaż... jeśli 9-letni chłopiec ma tak sprecyzowane zainteresowania i poświęca się im to jest na tyle poważny, że nie wypada dawać mu kartek z misiami :)

Brązowe elementy są z pianki. Na żywo wygląda to zdecydowanie ładniej, bo widać efekt 3D. 


Powstała kieszonka na banknoty, które można ukryć za... nazwijmy to zakładką. Zakładka jest dwustronna i nawiązuje do Mistrzostw Świata w piłce nożnej. W końcu jak marzyć i życzyć sukcesów to zawsze tych z najwyższej półki :)

4 komentarze:

  1. Miłośnik piłki nożnej będzie zachwycony tą kartką! Świetna jest :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam taką nadzieję, że kartka się spodobała :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)